◄◄  ◄  ►►  ► 
Οκτώβριος 2018
Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Προφίλ

 

Η MINERVA ιδρύθηκε το 1942 με αντικείμενο την παραγωγή ανδρικών και παιδικών εσωρούχων, τα οποία διέθετε αρχικά στην αγορά της Θεσσαλονίκης και εν συνεχεία της Βορείου Ελλάδος. Η άριστη ποιότητα των προϊόντων της, την καθιερώνει στην αγορά και οδηγεί στην επώνυμη ζήτηση τους από τους καταναλωτές όλης της χώρας. Η κατακόρυφη αύξηση της ζήτησης δημιουργεί την ανάγκη επέκτασης των παραγωγικών της δυνατοτήτων.

Το 1974, η εταιρία μεταφέρει τις ιδιόκτητες και άρτια εξοπλισμένες εγκαταστάσεις της στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης. Σε χώρους έκτασης 11.500 τ.μ. στεγάζει το σύνολο των παραγωγικών δραστηριοτήτων της, τους αποθηκευτικούς χώρους αλλά και τις διοικητικές υπηρεσίες της.

Η επιτυχημένη πορεία της συνεχίζεται αδιάκοπα στηριζόμενη στις κατάλληλες  επιχειρηματικές επιλογές, τη διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων της διατηρώντας παράλληλα την υψηλών προδιαγραφών ποιότητα τους, καθώς και στην συνεχή βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών της.

Ταυτόχρονα, η εταιρία επενδύει σε ανθρώπινο δυναμικό, πληροφοριακά συστήματα, τεχνολογικό εξοπλισμό ενώ έχει επεκτείνει τις δραστηριότητες της και στις διεθνείς αγορές.

Σημαντικό σταθμό στην επιτυχημένη πορεία της αποτελεί η εισαγωγή της στο Χρηματιστήριο Αθηνών το 1995, κίνηση που συνέβαλε στην ενίσχυση της αναπτυξιακής της πορείας.

Σήμερα, η MINERVA κατέχει:

Ηγετική θέση στον κλάδο των εσωρούχων στην Ελλάδα, με ποσοστό διείσδυσης 25% στα ανδρικά εσώρουχα και 14% στα γυναικεία, ποσοστό που συνεχώς αυξάνεται.

Ένα ισχυρό και ιστορικό brand name με μεγάλη αναγνωρισιμότητα, ειδικά  στην εγχώρια αγορά .

Ισχυρό δίκτυο διανομής που αποτελείται από περίπου 3000 σημεία πώλησης πανελλαδικά και με έντονη παρουσία στα μεγαλύτερα πολυκαταστήματα της χώρας.

Η επιτυχία της MINERVA βασίζεται στα ακόλουθα σημεία:

  •     Καθετοποίηση της Παραγωγικής Διαδικασίας

 

  •     Εφαρμογή Συστήματος Διασφάλισης Ποιότητας

 

  •     Πελατοκεντρική φιλοσοφία

 

  •     Δέσμευση απέναντι στους εργαζομένους

 

  •     Δέσμευση απέναντι στους μετόχους

 

  •     Συνεχής Έρευνα και Ανάπτυξη με στόχο τη διεύρυνση της γκάμας προϊόντων και τις τάσεις της μόδας.

 

  •     Προσαρμοστικότητα στις εκάστοτε οικονομικές συνθήκες.